Vážení zákazníci,

vzhledem k uvolňování vládních opatření ohledně šíření epidemie koronaviru je opět otevřen osobní příjem a výdej výrobků SONY do opravy.

Vstup do servisu je možný pouze jednotlivě a se zakrytými dýchacími cestami (rouška, respirátor, šátek).

Prosíme o dodržování hygienických opatření, při čekání před servisem dodržujte minimálně dvoumetrový odstup od ostatních zákazníků.

Pro Vaši maximální ochranu jsme nainstalovali oddělovací příčky, dále je Vám k dispozici desinfekční gel.

Pokud k nám záruční reklamaci nechcete přinést osobně, můžete si objednat zdarma svoz přístroje do servisu v sekci „ SVOZ TELEVIZORU “ na našich webových stránkách.

Při objednání svozu je nezbytné vyplnit všechny požadované údaje a nahrát doklad o zakoupení výrobku.

Bez platného dokladu není možné svoz záruční reklamace uplatnit. Prosíme o důkladné zabalení výrobku do originálního obalu.

V případě Vašeho zájmu můžeme záruční reklamace zaslat zpět přepravní společností GEIS/DPD .

Děkujeme Vám za akceptování a pochopení nezbytně nutných opatření sloužících k ochraně zaměstnanců a ostatních zákazníků.

Těšíme se na Vás, tým pracovníků společnosti Servisní centrum s.r.o.


Potřebujete servis
VÝROBKŮ SONY?

Potřebuji opravu Zjistit stav zakázky

Zařízení můžete přinést osobně nebo
poslat libovolnou přepravní společností.

Co opravujeme?

Naše společnost se zabývá záručním a pozáručním servisem spotřební elektroniky Sony a Sony Playstation

Více o nás

Expres opravy

Našim zákazníkům nabízíme možnost expresního opravení některých výrobků. zejména dig. fotoaparátů, videokamer apod.

Expres opravy

Ekologická likvidace

Myslíme na životní prostředí a nabízíme našim zákazníkům možnost bezplatné ekologické likvidace neopravitelných výrobků.

My a ekologie

E-shop

Nakupte značkové příslušenství Sony

Prodej elektroniky Sony

Problém

TV se systémem Android se po zapnutí dlouho aktualizuje

Řešení

Aktualizace trvá minimálně 30 minut po nahrání nového SW. Proto trpělivě vyčkejte a TV nevypínejte!

Problém

TV s modulem FREESAT naladí rychle programy, ale nejdou editovat

Řešení

Editovat přes položku oblíbené

Problém

Modelová řada EX pomalu ladí, nejde TXT nebo aplikace

Řešení

Provést v menu tovární nastavení

Problém

LCD televizor se po vypnutí přeladí na jiný vysílač

Řešení

při tomto problému vypněte v menu – aktualizaci vysílačů

Problém

Modelová řada 5800 špatně přepíná programy

Řešení

Nahrát poslední verzi SW

Problém

TV se vypíná a bliká 8x červená LED - od 23.6 se vyskytuje u TV bez os. Android připojených na provozovatele Skylink.

Řešení

Odpojit TV ze sítě el. napětí. Odpojit satelitní anténu z TV. V satelitním seznamu smazat ČT1 JM, ČT1 SM. Připojit satelitní anténu do TV. Na problému firma SONY pracuje, více informací na infolince SONY.

NENAŠLI JSTE VÁŠ PROBLÉM?

Zkuste jej vyhledat v celé databázi