!!! DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ !!!

V souvislosti s šířením pandemie viru COVID-19 jsme nuceni od 16.3.2020 do odvolání uzavřít osobní příjem/výdej všech výrobků do opravy. Výrobky do reklamace / opravy proto od 16.3.2020 přijímáme výhradně zaslané přepravní společností. K uplatnění záruční reklamace prosím kontaktujte Vašeho prodejce, nebo si můžete svoz výrobku do našeho servisu zajistit sami vyplněním formuláře „Žádost o svoz televizoru“ na našich webových stránkách. Při objednání svozu je nezbytné vyplnit všechny požadované údaje a nahrát doklad o zakoupení výrobku. Bez platného dokladu není možné svoz záruční reklamace uplatnit. Prosíme o důkladné zabalení výrobku. Vaše opravené výrobky Vám zašleme zpět přepravní společností GEIS. Omlouváme se za toto nezbytně nutné opatření, díky kterému Vám budeme nadále schopni poskytnout stávající kvalitu služeb. Prosíme proto všechny zákazníky o pochopení tohoto mimořádného opatření.


Potřebujete servis
VÝROBKŮ SONY?

Potřebuji opravu Zjistit stav zakázky

Zařízení můžete přinést osobně nebo
poslat libovolnou přepravní společností.

Co opravujeme?

Naše společnost se zabývá záručním a pozáručním servisem spotřební elektroniky Sony a Sony Playstation

Více o nás

Expres opravy

Našim zákazníkům nabízíme možnost expresního opravení některých výrobků. zejména dig. fotoaparátů, videokamer apod.

Expres opravy

Ekologická likvidace

Myslíme na životní prostředí a nabízíme našim zákazníkům možnost bezplatné ekologické likvidace neopravitelných výrobků.

My a ekologie

E-shop

Nakupte značkové příslušenství Sony

Prodej elektroniky Sony

Problém

TV se systémem Android se po zapnutí dlouho aktualizuje

Řešení

Aktualizace trvá minimálně 30 minut po nahrání nového SW. Proto trpělivě vyčkejte a TV nevypínejte!

Problém

TV s modulem FREESAT naladí rychle programy, ale nejdou editovat

Řešení

Editovat přes položku oblíbené

Problém

Modelová řada EX pomalu ladí, nejde TXT nebo aplikace

Řešení

Provést v menu tovární nastavení

Problém

LCD televizor se po vypnutí přeladí na jiný vysílač

Řešení

při tomto problému vypněte v menu – aktualizaci vysílačů

Problém

Modelová řada 5800 špatně přepíná programy

Řešení

Nahrát poslední verzi SW

Problém

TV se vypíná a bliká 8x červená LED - od 23.6 se vyskytuje u TV bez os. Android připojených na provozovatele Skylink.

Řešení

Odpojit TV ze sítě el. napětí. Odpojit satelitní anténu z TV. V satelitním seznamu smazat ČT1 JM, ČT1 SM. Připojit satelitní anténu do TV. Na problému firma SONY pracuje, více informací na infolince SONY.

NENAŠLI JSTE VÁŠ PROBLÉM?

Zkuste jej vyhledat v celé databázi